Reveal the Secret! ;')
Tuesday, August 10 @ Tuesday, August 10, 2010 {1} //
oh yes baby! selamat menyambut puasa semuanya. ups, wanita maybe ada yang tiba tiba red light tak dapat sambut kan, oh rugi nya. tapi it's okay next year boleh sambut lagi kan, so don't upset melalak lalak tak tentu pasal sebab tak dapat sambut puasa eh awak semua.

kita ada bagitahu kan kita ada secret nak bagitahu awak semua. *wink wink, awak semua jangan buat buat lupa.  so, this is the time to story everything tanpa meninggalkan satu kotoran pon, ups bukan kotoran tapi pengalaman. eh apa miya ni eh cakap pengalaman pengalam segala? sangap eh? eh tak miya tak sangap, miya nak declare di sini *buat muka bangga,

minggu lepas hari jumaat sabtu ahad saya telah pergi bercamping bersama empat poloh orang student lain di Tanjung Piai, Pontian, Johor.


teruja gila bila dapat tahu siapa yang ada jawatan dalam kokorikulum boleh pergi camping, ouch cepat cepat bagitahu mama dan sanggup ponteng kelas tuisyen bahasa malaysia semata mata mahu beli barang barang untuk dibawa ke camping.

on my way ke sana, memang rasa macam nak nangis tersedu sedu. mulut saya sudah ketap kuat kuat tahan nak meraung habis habisan, tangan menggigil gigil, kaki terketar ketar. saya cakap dekat hanis "eh aku nak balik lah dowh, tak tahan boleh ark tengok kampung gila nak mampus, macam mana nanti kita kena duduk hutan nanti mampos kita dowh,". okay ayat pon dah terbalik balik sebab perasaan gabra gila tak tahan.

tapi bila dah sampai sana kan, awak tahu tak saya macam tak ingat rumah! betul sungguh sungguh. sampai sana rest kan badan dulu dalam dewan yang ada air cond sejuk, huu ;') not yet pegi tempat tapak perkhemahan dia. fasi tanya ada sesiapa mahu balik? saya tak angkat tangan sebab malu nanti orang label saya ngada ngada anak mak tak tahan duduk kampung. kan saya dah membebel panjang ni.

okay saya tak mahu bebel panjang buat awak semua mengantuk so, nanti saya bercerita di sebalik gambar, step by step okay mengikut aktiviti yang saya jalani di sana. hee ;')

Labels:




home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX