kembali bernafas.
Saturday, July 17 @ Saturday, July 17, 2010 {0} //
haa, hello saturday semuanya yeah. macam malas nak update belog tapi bila tengok orang lain update jari ni gatal pulakk picit new post. dah kena post somethin kan? eh perasan tak dah berubah? apa yang berubah heh? berat badan ke? eh mana ada. weight body still maintain. apa yang berubah ni? okay fine. malas nak berahsia lagi. cuba renung skrin dekat dekat baca satu persatu ayat ini. dah berubah kan? tak formal lagi kan? kalau nak bandingkan sila baca entry entry yang lepas.

kenapa berubah miyaa? eleyh biarlah orang nak berubah. kau sebuk hape? okay jangan nangis. sejak beberapa hari lepas kawan sama jantina aku cakap aku ni macam terlebih proo pulak dalam menulis blog. macam orang tua sangat. eh ye ke? kau memang mulut jahat kan?! suka sangat buat aku rasa bersalah macam baru lepas langgar lari anak kucing. haa, sebab tuh aku tukar. lagipun malas dah nak formal formal nih. sempoi dan rilek rilek kan lagi easy goin?

perasan tak aku dah tak berapa aktif sangat dalam belog aku ni? hmm. sila tolong minta salahkan aktivit harian saya yang padat penuh gile. jadual aku buat pon dah mula terabur balik. kejap itu kena buat, kejap ini kena siapkan. macam wth sampai no time for belog. ye aku tahu aku bukan blogger tegar, tapi berblogging memang buatkan aku addicted mengadap lappy berjam lamanya. apa nak jadi? nasi dah jadi bubur ayam. okay tetiba.

appearance blog aku pon dah berubah kan? MY BLOG IS BETTER THAN YOURS! cewaah bunyi angkuh gile taksub betul. taklah, belog korang semua pon cantik jugak. macam macam pattern aku tengok. tapi kali ni aku nak something kinky. animal print sebagai layout blog and sidebar yang ringkas tetapi comel. okay aku puji belog sendiri. dah malas nak download template dekat btemplates and else. bosan dah. buat sendiri lebih seronok :')

finally thanks to ;
egobox
maribinablog.blogspot.com
ikahoneybunny



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX