comment kencang
Saturday, July 17 @ Saturday, July 17, 2010 {7} //
okay tarik nafas. nak taip laju laju ni. selamat malam semua. malam ni katak di luar rumah gile bising aku pon tak tahu apa yang diorang buat. sambut baby katak baru lahir kot. heyy entahlah. malam ni bukak facebook sebab kan, nak tengok sorang budak ni. aku admire nih online ke tak. hee, bila dia online, cepat cepat aku im dengan dia. saja mencarut lebih lebih dengan dia. dia layan okayy. best wook :) okay bukan nak cerita pasal budak nih, tapi aku nak cerita pasal kawan aku. ye, aku still ngaku kau kawan aku.

pasal apa aku nak comment tentang kau? sifat kau tuh haa yang buat aku kadang kadang menyampah dengan kau. eyh sorry lah eh kalau aku tak be frank dengan kau. aku tak kuasa dah. takut nanti bila aku cakap depan dengan kau kau bising mengamuk satu sekolah tak tentu pasal. better not i think. kau memang hebat kan mengutuk orang sana , mencaci orang sini cakap buruh pasal orang lain tapi engkau? semuanya hebat terbaik dari ladang konon.

weyy sedar sikit heh. kau tuh bukannya perfect sangat. nanti ya bila orang cakap buruk pasal kau baru kau tahu. aku ni ye lah sabar dengan kau sebab aku tak suka buat orang kecik hati, biarlah aku yang makan hati dari buat orang sakit hati. haaa baik kan aku? tak usahlah weyh kau kutuk sana kutuk sini at last of the story kau buat benda yang sama jugak.

aku taknak mention nama nya sebab nanti ada pulak pasukan ANTI-MIYA datang serang aku dekat kelas 4 Diamond lah yang terbaik. okay maggot, aku harap kau faham niat baik aku. sorang kau kutuk, sorang kau menyampah dengan dia, sorang kau cakap buruk pasal dia, mungkin masa tuh 10 orang tengah cakap benda yang sama dekat kau. macam ini macam ini, mekapkan saya jadi artis. okay tetiba.

mak bedah berlari riang
berlari bersama lakinya
usahlah kau mengata orang
entah entah kau pon sama aja!



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX