walaupun tak kenal, jaga manners boleh tak?
Wednesday, June 16 @ Wednesday, June 16, 2010 {2} //
how you doing people? hari ni baru bersemangat sikit nak post entry. wajah belog pon sudah bertukarr. mengeditnya memang memerlukan kesabaran yang tinggi. saya terpaksa pasang disabled right click sebab tak mahu dicopy cat. maaf. okay back to the poing, but before that kepada siapa yang ada yahoo messenger, tolong ambil perhatian. angkat buntut, pergi cari kertas kosong dan catat ya isi isi penting. penting untuk masa hadapan yang lebih cerah.

baru saja bukak laptop, sign in yahoo messenger, diterjah oleh seorang minah kiut miut meng"buzz" saya. terkejut tahap badak heart attack saya dibuatnya. tahniah adek oi, kau orang kedua buat jantung aku terkejutt selain daripada mama saya. mama saya tuh memang suka buat kerja kat dapur kelempang kelempung macam nak sediakan makanan untuk sepoloh orang padahal duduk rumah berdua je.

sudah buzz, tanya nama saya. saya jawab nama saya miya. eh sedap sedap dia tukar, damiya eh? hamboii sedapnya nama. tak, miya saja. okay?. then tanya saya kenal dia ke tak. ehh mesti lah tak kenal. kalau saya kenal mestilah saya beria ia nak berchatting dengan awak, cik bedah oi. tapi cara dia tanya memang annoying jugak lah. kalau awak semua ada ym, biar beradab sikit eh? jangan main serbu je.

kelik kuat kuat kalau rabun dekat

adohai, selepas beberapa minit, dia ajak i main dodles? doodles? tic tac? apa je lah. macam dah lama kenal pulak ye dek. okay saya tahu saya little bit emo di sini. sepatutnya saya bersikap open minded dan tak kesah kan? ya, saya memang tak kisah kalau adek yang manis ni awal awal lagi memulakan perbualan dengan baik dan sopan. 

saya tahu saya memang seorang yang cerewet. apa saya peduli? saya juga amat amat tidak pandai bergaul dengan budak umurnya lebih kecil dari saya. saya tak ada adik okay. macam mana saya nak ada adik? mak saya sempat mengandungkan saya saja. saya lah adik. jadi? kalau dengan saudara mara tuh boleh tahan lagi, kalau dengan adik sedara, memang lah saya tak tahan. saya sukakan budak kecil tapi bukan budak kecil yang suka buli saya -_-". 



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX