PERINGATAN KEPADA VIP KELAS DIAMOND DAN PEARL. JANGAN BUAT BUAT LUPA!
Thursday, June 10 @ Thursday, June 10, 2010 {2} //
comment allez-vous les gens ?, okay. ini saya cuma nak ingatkan anda semua tentang kerja sekolah? apa ? apa ? kerja sekolah ? kerja sekolah apa ? nak kaki ke tangan ? free je okay. kerja sekolah memang wajib kena disiapkan memandangkan cuti sekolah dua minggu.
kepada vip vip taik kucen kelas diamond and pearl, jangan buat muka toya dan muka seposen. tak laku okay? aku tahu korang mesti tengah dalam mood enjoy katak kan? okay takpe takpe. meh aku hancurkan mood korang. pergi ambil kertas kosong dan salin homework ini okay,

modul yang kena bayar 2 ringgit hari tuh. bagi yang belum bayar jangan sampai aku jadi pailang eh. naik sekolah aku tahu semua kena bayar. dua minggu cuti sekolah takkan tak boleh bayar dua ringgit? nak kena siku dengan aku bagilah alasan basi korang tuh heh.


folio biology. ini homework aku tak tahu berapa percent wajib kena buat. kalau korang nak test cikgu zaida, boleh sajee. tunggu naik cuti. kalau dia mintak maknanya wajib, kalau tak mintak maknanya dia lupa. bila dia ingat balik wajib lah korang kena hantar.

oral english dengan lisan bm. hah, ni kerja korang gerenti ambil sambil lewa je kan? okay, aku pon malas nak hightlight homework ni.


ada lagi yang tertinggal tak? kalau ada tertinggal ketuk pintu rumah aku slow slow bagi salam dulu then baru bagitahu aku. okay?


nota kecil saya:
1.i sengaja je ingatkan korang pasal benda alah ni!
2. jangan marah i okee! lalala~! :)



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX