MAAF SHAQ DAN MAS IDAYU, SAMPAI DI SINI SAHAJA
Sunday, June 6 @ Sunday, June 06, 2010 {1} //
malam ni 6/6/2010

shaq terkeluar dari mentor. sorry lah shaq, i tak berapa minat sangat kat you. tapi i suka suara you. mungkin bukan rezeki kan? anyway, you stil the best bebe. mas idayu, try harder okay. next musim bolh try. don't give up both of you. aiseh mann, i dah macam juri pulak. hehee :) buat peminat shaq dan mas idayu, korang jangan lah bersedih ye. boleh mengundi peserta yang lain. hee :)

yang ini curik kat google. baik punye posing



sorry mas idayu. boleh cuba lagi musim seterusnya

p/s: i tak selalu sangat tengok mentor. hari ni je sebab ada citer orang putih kt tv3 lepas mentor. heee :D

Labels:




home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX