JOY JOY JOY! WEEHUU!! DALAM HATI ADA TAMAN!
Friday, June 4 @ Friday, June 04, 2010 {2} //
alhamdulillah, saya nak jerit kuat kuat nih. sila tutup telinga dengan sepoloh cucuk cottonbut.akhirnya, kini pasti sangat sangat yang saya dah pon, saya dah pon

TAMAT EXAM MID YEAR TEST!!

seronok kan? mana taknya, dah habis exam lepas tuh cuti sekolah dua minggu pulak tuh. walaweyy, gila kentang. mula mula masa dapat tahu ada test before cuti sekolah, memang panas je hati. cikgu kamil kuh yang tersayang lagi tercinta dengan selamber nya memberitahu periksa dicepatkan. memang haru biru kepala ni mula mula. mana taknya? kena baca buku, review balik topik yang lepas lepas tuh. adohai, tapi saya tetap menduduki exam dengan hati yang terbuka bercampur dengan kepala hotak yang stress.

memang best jawab soalan periksa especially periksa biology. baikk punya soalan. langsung tak ada dalam syllibus form four. apa nak buat? cikgu saya kejam, suka bunuh saya dengan soalan yang susah susah. -_-
then, yang paling best sekali ialah sewaktu menjawab soalan peperiksaan PENDIDIKAN JASMANI DAN KESIHATAN. sumpah saya cakap kan, buku teks PJK ni langsung tak bersentuh sejak saya darjah satu tahu tak? apa yang saya tahu PJK ialah beratur tegak tegak pergi padang, warm up andd boleh melompat, berlari satu padang sesuka hati. itu sahaja. tapi sekarang sudah lain. soalan nya memang mantap. tenis lah, hoki lah. dulu dulu, saya pernah main hoki tetapi kalah. sebab itu saya terus lupakan hoki. no more hoki. saya menjawab soalan PJK sambil gelak gelak sendiri sebab saya rasa jawapan saya memang buduh buduh.

dalam hati ada taman? ya, hati saya amat lah berbunga bunga seperti musim bunga di Netherlands. bukan bunga bunga biasa, tetapi bunga bunga cinta. cintakah? mungkin juga. memang saya dah minat si dia sejak dari tingkatan dua, tetapi dia tak pernah pandang saya. yalah, saya ni budak comot selalu membebel dalam kelas -_-". tetapi bila naik tingkatan tiga, hubungan kami semakin rapat macam belangkas gituu. saya tak berani tanya dekat dia apa perasaan dia kat saya walaupun saya nak sangat tahu. well, let man started first.
main main mata dengan si dia waktu jawab peperiksaan PJK membuatkan hati saya semakin berkembang macam nak meletup. best kan kalau dapat jalan jalan dengan dia sambil makan aiskrim cornetto? lihat lah video di bawah. bayangkan anda bersama yang tersayang. :)





home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX