ENTRY INI MINTAK SIMPATI BUKAN MINTAK KAKI.
Monday, June 14 @ Monday, June 14, 2010 {1} //
come foi che fate? how you doing people? apa khabar orang kampung semua? moga semuanya sihat ye. ye saya tahu dah lama saya tak hapdet saya punya muchacha bucuk bucuk ni. ye, walau baru semalam tai macam dah lama je kan. macam, macam seribu tahun dah tak hapdet saya punya belog ni. sob.sob.

jangan marah i bebe. bukan i sengaja tau tak hapdet belog, tapi i busy lah darl.. macam cakap dengan boyfiee kan? eh, miya takda boyfie okay! tetap setia kat dia yang tercinta. hawww! sweet~! hahaa. you alls, i hari ni memang tak nak serius serius. tak besh tak ada mood hari ni untuk serius serius. heee :) tajuk hari ni ialah akibat berjalan jalan pakai wedges satu hari tak henti.

huaa, mari mengalirkan airmata semuanya. semalam pergi shopping, kaki i melecet. aiyoo, paling malang lagi mama i perasan kaki i melecet. dia cakap, dia cakap kann
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
NO MORE KASUT TINGGI TINGGI!

ulang suara: kejam sangat kejam!

kaki melecet tak hilang lagi sakitnya. saya tidur semalam ditemani air mata, sadis sangat. baru semalam cikedout cikedout kasut high heels untuk raya nanti. tapi semua nya tinggal kenangan. huuu, kesian tak? tak kesian?! nak kena cepuk ke? baik cakap kesiaaann. haha :D

maaf ya, kaki melecet tak boleh ditunjuk disini, kaki itu aurat. faham?. macam mana raya nanti? no high heels? takpe lah, pakai selipar pon oke gak. lagipun raya kat kampung banyak tanah merah. redha je laa. sob sob sob. huaaa T_T. saya tahu entry ni tak sadis pon, tapi saja cari pasal nak jugak kuarkan entry ni. peduli hape? huh! *sight*




home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX