AKHIRNYA, BERJAYA JUGA AKU TEMUI KEPUASAN DALAM MENGHIAS DIARI KU :)
Thursday, June 10 @ Thursday, June 10, 2010 {0} //
helo helo? please please please,kamu jangan nakal. aduhh, inilah yang sedang bermain dengan rancak di dalam music player. oke oke kejap, kita tukar lagu, ra ra aaah aahh, roma roma ma an gaga u lalala~!! aduhai? lady gaga bad romance pula? sudah sudah, dengar saja.

berlainan kan blog kuh? upps, no no no. no blog. DIARY! yea yeah, diary. sound better. okay, mari cerita serba sedikit tentang tajuk entry ini. ulang suara, ulang ulang pleasee.

AKHIRNYA,  BERJAYA JUGA AKU TEMUI KEPUASAN DALAM MENGHIAS DIARI KU :)

okey? jelas? terang lagi bersuluh suluh kan? baik. mari baca entry ini sehingga anda menguap dan tidur. miya ini memang manusia yang bernafsu serakah. tak pernah puas merogol diarynya. ye, ye. saya mengaku kesalahan saya ini dan bersedia menerima hukuman yang arif. sekejap! sekejap! saya bersalah? peduli apa? semua saya dah cuba tapi tak pernah puas. mari cepuk miya ramai ramai.

miya sudah banyak kali bertukar ganti tukar kondom. eh bukan, tukar background. jangan fikir lucah tentang miya ye, saya wanita tulen ! tiada penukaran organ sulit dilakukan. tetapi hari ini miya telah berjaya mendapat kepuasan daripada pakcik Jason Morrow. wahh wah, ada hubungan sulit kah? tidak tidak! saya berjaya mendapat kepuasan melalui perkhidmatan yang beliau sediakan.

okay miya, cukup cukup merapu macam kambing gila nak beranak. cantik takk i?? eh bukan, cantik tak belog i? kalah belog hanis zalikha, huhu -_-!. tak kesahlah kan? asalkan i puas! peduli hapa kalau orang nak gossip gossip tentang belog miya? i tak peduli pong! baiklah puan puan dan tuan tuan semua, miya mahu pergi mandi bersama baby jonson. lepaskannnlaahh~!! awww!

Labels:




home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX