NO EXAMS = SAVE TREES
Sunday, May 23 @ Sunday, May 23, 2010 {4} //
awak semua, selamat tinggal.
saya sedih nak tinggalkan awak semua
rasa macam sekejap aje kan kita bersama?
tak puasa lagi nak bercerita
tapi apakan daya saya?
saya ni manusia biasa tida kuasa magis
mengundurkan masa supaya kita dapat bersama

saya tahu awak semua terluka
jangan menangis sayang
cari lah orang lain yang lebih sempurna dari saya
saya ada tugas penting yang perlu saya lakukan
saya perlu pergi berjuang
bersenjatakan ilmu di dada dan kefahaman yang mendalam
itu semua amat perlu bagi menyelamatkan masa depan saya

kekasih saya sudah tunggu
sudah tidak sabar dirogol oleh saya
ditatap isi dalamnya yang amat cantik
kami berdua akan bahagia bersama
doakan kami ya.

semoga kita bertemu lagi,
di lain masa.
mungkin selepas saya dan kekasih saya putus cinta.
tidak lama,
hubungan kami cuma akan berkekalan selama
dua minggu.


nampak tak boyfriend saya tuhh? ngee :)

bye bye semua. jumpa lagi semasa cuti sekolah :)



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX