MELAWA PANDAI, TAPI KELAS SENDIRI TAK RETI NAK JAGA !
Thursday, May 27 @ Thursday, May 27, 2010 {2} //
bismillah. whooaa, esok wesak day! seronok seronok! *eisy miya ni, lebih lebih pulak. hehee :) memang i lebih , over gituu. esok cuti sekolah. cuti sekolah maknanya kebebasan untuk membuat apa saja tanpa halangan sesiapa. tapi malangnya, itu semua perlu dibuang jauh jauh sebab peperiksaan. potong stim betuul.


tadi di sewaktu habis first paper add maths pukul 10 pg, tak sabar nak pergi rehat memandangkan lagi enamratussaat nak rehat. tapi malangnya, cikgu biology kami amatlah naik hantu tatkala melihat kelas kami yang agak berserabut. cikgu tuh memang mulut agak pedas. lebih pedas daripada ayam black paper KFC. hahaa :)


antara sumpah seranah beliau, ialah 


melawa pandai, tapi kelas tak reti nak jaga. korang ni memang pemalas. orang pemalas biasanya bodoh. dah lah tak hormat cikgu , cikgu cakap buat bodoh je. boleh berbual bual kat belakang. sibuk dengan kertas add math tp kelas bercelaru. kau pulak fadhil, harap je ketua kelas tapi tak reti nk mengarah sana pemalas dengan kawan kawan kau.
 heee :) fadhil tuh ketua kelas, aka crush lama saya. tp sekarang dia musuh ketat saya sebab dia suka sangat melawan dan menganjing cakap saya. saya benci dia sebab nanti dah besar saya nak kahwin dengan dia. *orang tua tua cakap kecik kecik gaduh, besar nanti kahwin. 


frankly speaking, saya ni memang pemalas cikgu. itu baru dekat kelas, tak tengok lagi di rumah saya. terutamanya di bilik saya. boleh pengsan tigahari tigamalam cikgu. hee :) so, kelas empatdiamond, sila rajin rajin sikit ye. jangan jadi pemalas!



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX