INI MALAM MAKAN ROTI TELUR SPECIAL
Sunday, May 16 @ Sunday, May 16, 2010 {1} //
thank you diucapkan to my mom yang sudi membuatkan dinnor for me. rasa terharu sangat sangat sampai nak meleleh je air mata bersama hingus hijau. walaweyh, saya ni beetul betul anak yang pemalas. mama selalu remind balik sekolah kalau taknak makan nasi buat roti telur ke ape ke, tapi tak saya tak buat. saya sanggup dying tak makan sebab nak tunggu mama balik. sebenarnya tak makan sebab nak kurus. sengal kan ? tak apa lah mama balik lambat macam mana sekali pon saya tetap setia menunggu mama. saya sayang mama. sayang gile.

tahu tak tadi masa mama saya pulang dari kerja dia nampak anak burung tersangkut kat luar sarang. oh lupa nak nk cerita. saya ada jiran baru Mr and Mrs Birddie and anak dia Birdiess. hehehe :) sedap sedap je buat sarang dekat depan rumah i. takpe encik dan puan birddie, saya tak kisah ponn. tapi saya agak jakun sikit lah sebab baru first time ade burung buat sarang kat rumah saya. setiap pagi, balik sekolah, malam sebelum tidur saya mesti jenguk sarang mereka. comel sangat. tadi waktu petang masa tengah tengok cerita korea no limit, ada Birddies baru nak belajar terbang. aduhaaii, kcik lagi sudah kena belajar terbang. kesian diaa. kaki dia tadi patah. kepala kami berdua buntu sangat sangat.

kalau lah saya ada kuasa magik boleh saya heal kaki Birddies. tapi i can't. dah lah sarang dia kecik gila nak mampus, duduk dalam tuh 3 ekor. gile sempitt. tp nak buat camane there's nothing i can do. takkan nak pindahkan mereka kat sarang besar gedabak lepas tuh kurung diorang buat pameran? no, i hate that. rasa terkurung sangat. better biar diorang duduk dalam sarang diorang kan? i hope sangat kaki Birddies akan sembuh then boleh dia terbang ikut Mr and Mrs Biddie cari makanan. hehehe :) i dengan mama gila susah payah masukkan Birddies dalam sarang dia balik. can't forget that moment. sweet sangat sangat. i love you mummy :)

petang tadi supposely pergi kelas tuisyen but i'm not. sedihnye. i wish that i can go to the class macam biasa next week. exam dah dekat just around the corner. tapi masih dalam mood kemalasan nak bukak buku and duduk diam diam baca buku. tak apa, exam after cuti 2 minggu, boleh study slow and steadyy :) ok gud nyte. see you olls tomorrow okayy. sorry tak dapat letak gambar family jiran burung i tuh, but you can come to my house untuk tgk mereka tuh. jangan ada yang merompak mereka sudah.



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX