I AM YOUR FRIEND, BUT ACTUALLY I HATE YOU
Tuesday, May 25 @ Tuesday, May 25, 2010 {4} //
baca tajuk tak? 
dalam bahasa melayu bunyinya begini,
SAYA KAWAN AWAK, TAPI SEBENARNYA SAYA BENCI AWAK.
boleh cari di facebook,
tiada kaitan dengan mana mana pihak.






tinggalkan buaian sendirian, jangan datang dekat ataupun main main di situ.


saya dalam mood exam, baru dua hari tapi rasa macam 2 bulan
apa nak buat? lagi lapan hari baru habis exam
fikiran amat bercelaru
bagi yang berkaitan sahaja
sila tinggalkan saya jika anda benci saya
saya bosan dengan drama anda
titik noktah.



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX