mengupload gambar yang dh berhabuk dalam pictures document. (kerja hari minggu)
Sunday, April 4 @ Sunday, April 04, 2010 {0} //




"Your friend is the man who knows all about you, and still likes you."
-- Elbert Hubbard
<2 in one>
"A faithful friend is the medicine of life."
-- Apocrypha
"The best mirror is an old friend."
--George Herbert



terima kasih kawan kerana sudi menjadi kawan aku. walau apa pun, jangan tinggalkan aku even sesaat. sungguh aku tak sanggup, aku memang lemah. perlukan tangan korang bila aku tak larat, perlukan kata kata semangat korang bila aku putus asa, perlukan mata korang bila aku tak nampak kebenaran. terima kasih kawan, semoga kita menjadi sahabat rasulullah yang setia dan saling menyayangi antara satu sama lain seperti saudara sendiri.--miya, cik gigi besi

Labels:




home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX