KUMPUL DUIT NAK BELI KASUT 5 INCI UNTUK RAYA TAHUN NI
Saturday, April 10 @ Saturday, April 10, 2010 {1} //
gua pinjam dari website jimmy choo.

gua memang dah idam idam sangat nak beli kasut berinci inci nih. dari hari tuh gua dok usha mama suruh dia belanja gua kasut tinggi. asal pergi angsana gua jeling jeling je kasut tinggi tinggi ni. meleleyh air liur tengok beb. tapi gua rancang taknak beli sekarang buat bazir duit je. gua ada bincang ngan mama last week, mama nak settlekan bilik aku dulu. nak tukar perabut dalam bilik sebab bilik aku semak nak mampus. baju dah berlambak lambak, so kena tukar robok baju yang besar, katil dah dekat nak jahanam kena tukar katil yang kukuh sikit. 

so, gua ingat nak suruh luorang join my look gua. luorang tolong dapat pahala. bukan dapat pahala je, dapat duit lagi bebe. kalau luorang ada mylook, kasi jerit je kat shoutbox gua. tahu lah gua nak view view belog luorang.


tak kira tak kira! nak satu jugak. -_-



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX