I dont care about your farm, or your fish, or your park, or your mafia!!!
Friday, April 9 @ Friday, April 09, 2010 {0} //
fuh fuh, pandang kiri okay, pandang kanan okay, pandang belakang, okay, pandang depan lagi okayyy. ni ha, nak story kat korang pasal top list games kt facebook. antaranya, farmville, cafe world, and mafia war. hade lagi ? korang tawu tawu sendiri lah. malas ah nak citer.









malas dah gua nak story kat luorang. dulu gua layan gak lah game game ni, sampai addicted dowh. lama lama, gua rasa bosan ditambah pulak komputer gua stuck psl game game berhantu ni, so gua decided to quit. bosan nak ngadap game ni, tunggu dia loading, lepas tuh kalau farmville tuh kena harvest lah apa lah. gua dah malas! gua buat bodo je bile nampak request request ni, gua layan yang penting je.

ulang suara; 
i don't care about your farm, or your fish, or your park, or your mafia!!!



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX