ENTRY TOUCHING
Saturday, April 10 @ Saturday, April 10, 2010 {1} //
gua nak story kat luorang pasal gua punya form 3 moments. macam macam benda berlaku time form 3. ye arh, PMR of course berlaku. member member yang mase form 1&form 2 yang gua tak pernah rapat, masa form 3 member baik dowh! hahaha, and they still member gua paling tiptop now. member gua masa form 3 dulu yang gila rapat ngan gua, semua dah terabur angkat kaki masuk sekolah lain tinggalkan gua sesorang kat MK. nak wat camner an? gua redha.gua tak kata yang tinggal kat MK semua tuh bukan member gua. luorang tetap di hati gua. gua cuma risau member member gua yang dah angkat kaki tuh lupakan gua kat sini.

apepasal gua buleh touching pulak ek? gua pagi pagi bukak fesbuk, gua nampak ada notifications. dengan lemah gemalai gua kelik la. then, ada member gua tag gua kat satu picture ni.


ini lah gambar kelas masa gua form 3 dulu. dah..dah.. taknak tengok. kang meleleh air mata gua.
*luorang pandai pandai lah eh carik gua yang mana satu.

yang tinggal sekarang ni je lah jadik pengubat rindu gua kat member member lama. itupun taktahu lah. takper, kepada gua punye old clicks, jangan risau ah. gua okay. gua kuat dah sekarang. gua dah takdek couple macam si nadzirul gila meroyan tuh. luorang take care okay. kalau gua ada masalah, luorang jangan lak buat dunno je. ape ape hal contact gua kat fesbuk. kalau texting, tunggu lepas seminggu baru gua balas. (malas nak topup)
gua sayang luorang

belakang gua yg  tuh rohith, belah kanan tuh imran. semua dah angkat kaki
*rohith sombong doh kat fesbuk.

nih lagi satu gambar touching. gua tak boleh tatap lama lama

ni masa lawatan kat sekolah teknik mana tah, gua cakap arr, lu dua orang tak pernah gua lupa.
gua sayang luorang

tolong abaikan muka gua. ni geng clicks gua dulu dulu. luorang tetap di hari gua. 
fullstop.



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX