MAULIDUR RASUL, too much controversy! you make me blushing so so much!
Sunday, March 7 @ Sunday, March 07, 2010 {2} //
okay guys, this gonna be hot and cool entry ever! maulidur rasul supposedly be something good, tak ada kontroversi kann?*eyhh bm laa! perasan tak lately ni ada beberapa post aku dalam eng? ahh lantakk laa. tengah blushing gile gile nii. adoii syg, i know you love to tease me in rough way. physically, i don't take it so hard, but you drive me crazy mentally! 6 o'clock sharp , i opened Facebook. there are some notification for me!

ohh, 4 notifications for me! so so happy, go and check it out. then i found thiss


warghhh, awakk tag saya tepat tepat di muka nashaa. saya tak suka dia lah sayang. kami cuma friend sejak darjah 6. awak awak, dia awak punya laa. this one still cool, but this one



can you see ustad was in the picture? ohh ini sangat sangat HOTT! saya tak tawu nak cakap macam mana. macam mana laa boleh ada ustad time saya captured pic awak, hanis sygg? adodoii. haha (:

takpelaa, hidup ini sekali je kan. heheh, saya tak suka mereka tapi mereka tetap orang yang paling saya hargai dalam hidup saya. terima kasih ye kawan kawan yang telah penat lelah menjodohkan saya dengan mereka berduaa. haha (: 

saya tak marah tapi saya tak kata saya suka kann? hehe (:





home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX