fish? move it away from me okay.
Tuesday, March 16 @ Tuesday, March 16, 2010 {2} //

post ini berkisarkan kegemaran aku. aku sebenarnya amat gemar tak makan ikan. faham? cuba lah sedaya upaya untuk memahami ayat tesebut ya. ini bukan omongan kosong atau untuk mencari publisiti ye.

kira kira 3.40 petang hari selasa di facebook im 




kelik gambar untuk membaca nya ye, 

kenapa ikan aku tak suka makan? .opss silap, kenapa aku tak suka makan ikan? banyak sebab nya, tapi yang sebab yang paling aku pegang kuat sampai sekarang ni, ialah

ikan berbau hanyir!

aku silap? entah. lantak korang la nak fikir ape pon. haha ;")
sebab sebab lain ialah,


  1.  aku tak suka makan ikan 
  2. aku menyokong kempen tak-makan-ikan memandangkan ikan dah semakin pupus
  3. aku teringatkan cara kucing makan ikan dan ianya membuatkan tekak aku loya

tengok john, tunggu ikan lah tuh. sabar ye sayang. 

4.aku memang tak suka makan ikan

1&4 tuh macam sama kan? eh taklah. (mintak penyepak sebenarnya, haha ) dan aku telah pun join group I Can't Stand Seafood or People Who Try to Make Me Eat It. so? pe lagi, join group ni bagi sesiapa yang memang tak makan ikan. haha :)



home about Tumblr FBME


PROFILE
I love my past. I love my present. I'm not ashamed of what I've had, and I'm not sad because I have it no longer.

TAGBOARD
with width 250px

Twitter Updates


Advertisements



Powered by BLOGGER. Layout by AYEMRAWI. Resources XX